planer?

Mina dagar går inte alls som planerat.. Även att man har slutat skolan och jobbar inte mycket så har man ändå tusen saker att göra! Förstår inte. I förrgår så skrev jag ner min planer under dagen, men kan inte påstå att hälften ens blev gjorda.. förstår inte! Men idag är det nya tag som gäller. Men som alla andra dagar så kommer tyvärr inte dennna dag uppfylla alla mina krav som måstes göras heller.. Men det får jag väl bara acceptera ;) Hehe.


Inatt sov jossiekossie här:) vi hade en super mysig natt. Kolla på film och prata en massa :) Älskar verkligen denna jänta mkt!  Fler såna här nätter ska intäffa! :)

Om bara en och en halvtimme ska jag iväg till frissan där jag ska klippa mig en frisyr och färga mitt hår mörkare! HJÄLP?!:)  Men hoppas verkligen att det blir bra, vilket jag tror! Men man ska väl inte hoppas på för mkt heller.. Vet ju hur det blev sist jag var hos en frissa! Klippte av mig allt..


Senare idag ska jag lägga ut bilder på mitt nya hår, om det nu blir bra. Sen ska jag försöka ta mig tid att lägga in lite cypern bilder :)


Hej så länge!




Bort med det ljusblonda! ( för ett tag iaf)


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0