Seg!

Herre gud vad jag har haft mycket att göra den här veckan alltså. Jag har fart fram och tillbaka hit och dit. Glömt bort hälften en dag och måste göra det nästa dag sen den dagen så har jag glömt hälsften av de och då måste jag göra den halvan ännu nästa dag. Så har det varit ända sen fredag!

Sen är jag så himla seg på att packa till cypern.. Och när jag väl tar fram nåt så blir det typ halva gareroben och en massa saker.. Så jag / vi kommer att få övervikt! Haha. Men läre bolla bort  lite i morogon tror jag ;)

Sen har jag inte alls varit en bra bloggare, men det är pga all min upptagna tid ;)
Men nu när klockan är 12 på natten så har jag lite tid att sitta här :) Sen ska jag svara på sms och titta på tv och även kanske packa lite till..

Men här kommer lite bilder från helgen och dagen.



Idag var jag och åt lunch hos mormor :) Sen i efterrätt blev jag bjuden
på annanaspaj :)




Senare på dan var jag och carro och köpte oss ett par snygga klackisar till
cypern :) 79 kr bara, som fyndat.






Söndag, marknad!


Jag och min kusin maya bestämmer oss för att åka den där karusellen
som jag visa tidigare i bloggen.



Längst fram sitter vi ;)


:) Där uppe är vi!


Sen åkte morsan,linnea & maya virrvelvinden. Jag orka dock inte den..


Lördag! Jag fixar mig inför partaj!




min utröstning


resultat




Party  hos simon ;) Den Bästa kvällen på mycket länge!! Vi hade så himla kul ! :D 

(dock, har jag inte knäppt på alla folk som var där..)


Daniel & Caroline



Elias & Jag



Simon & Hannah från Australien :)


Caroline & Josefin


Anna :)


Jag & Caroline


Josefin. Så här långt har hon aldrig kommit med en cigarett! ;)
Dock, drar hon inte in nåt)



Caroline fixa en brats som bjöd oss på fem drinkar. ;D


Jag & josefin :) <3<3



Så nu var det slut. Hoppas ni blir nöjd ;)
Nu ska jag fixa vidare här. Natti natti. // Madeleine

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0