Trötter

Hejsan svejsan.

Här sitter jag och har ganska så nygligen klivit upp ur sängen, har hunnit stoppat i mig min frulle, som bestog av limpa med varmoboy.. Fan, mår riktigt illa nu vill jag lova.. Det blev ett antal för många mackor som jag stoppade i mig! ush ush..  Men jag får ta och gå en promenad snart så kanske illamåendet går bort!

Idag ser mina planer ut så här:

  • promenad
  • Jobb
  • duscha och fixa mig lite
  • Träffa jossie för att söka jobb till vintern/våren
  • Stan(ärenden)
  • markanden :)
  • ingen aning!? tar kvällen som den kommer 



Ja det är väl så dagens ser ut. Sen vet man ju inte om det blir nå ändrade planer..


Ha en trevlig dag. // Madde



kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0