Duschar i drömmar!

Hejsan..

Igår blev det partaj.. Jag hade det jätte trevligt hos min vän cissi som jag började dricka med. Senare under kvällen så åkte vi hem till thilda som vi förkröka lite hos, även väligt trevligt där. jaaa, senare under kvällens gång ute på stadt kan jag ju säga att jag inte har mkt minne av.. Så man kan ju säga att jag kan ha haft kul i hudiksvall! hehe.

Idag är en dag då jag är väldigt seg! jag har duschat i ca en timme! Vilket vart det bästa under dagen hittils! Jag NJÖT så fruktansvärt! Jag provade för en gång skull alla massagsgrejer vi har i duschen.. Det var underbart skönt med andra ord. Att jag inte tänkt på dom förr, vaa? Gud alltså. Ändring.



Nu ska jag äta min pan pizza och titta på HÖÖK.

By bye



Här satt jag och fick huvudmassage och ryggmassage:) (dålig bild)



fot massage



tropiskt regn

kommentarer
Postat av: jossan

På bilden längst ner ser man ju verkligen att håret är i guld! Jättefint! :)

2008-09-28 @ 17:12:36
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jaa, fakiskt.. Men då är det blött å :D Haha.Får börja gå med blött hår då ;)

2008-09-28 @ 21:06:50

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0