Det lukar höst!

Ush, det lukar verkligen höst ute, Jag får PANIK. Varför kan inte sommaren vara hela augusti. Det är det ju, men ändå inte riktig sommar. Det är ju tame tusan kallt i lufter fast solen skiner lite..  Nej, jag får panik. Det går inte ens att bada i poolen våran nu.. För det är nämligen kallt i vattnet.. fruktansvärt.  Och vart ska  jag ta vägen till hösten ?? Hjälp panik.

Förresten så ska jag ta och slänga in lite nytt som jag har köpt i stockholm.  Har ju tamefan anpassat mig till vädret (höst vädret) Halsduk mm... (ush) Tänkte jag skulle slänga ut lite bilder på shoppingen. Värdelöst att man har köpt höst saker.. Jag vill grina!

Nu är det dags för en dusch sen lägger jag in bilderna. Puss puss // Madeleine





Slänger ut en bild på mig i skratt huset på grönan ;)

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0