Mina fina klackskor!





Jag kom hem ifrån sthlms trippen med ett par snygga klackskor. Ett par som jag hade tittat på för flera månader sen i sundsvall .. Men köpte dom inte bara för att jag redan hade shoppat tillräckligt. Och nu när jag väl var i sthlm så hittar jag dom  (den sista 38 i hela sthlm) Jag blir överlycklig och köper dom. Väl hemma så provar jag dom till en massa snygg!. Jag ställer dom på golvet  framför en stor spegel, och där står dom. Jag. maya, jossan och carro festar inne på mitt rum på lördag kvällen. Jag ser dom fortfarade stå på golvet vid 10 tiden snyggt och pryligt . Ca halv 11 åker vi ner till stan för att gå på krogen! OBS, jag har inte dom nya klickisarna på mig, utan ett par gamla.. När jag kommer hem ifrån krogen så går jag in på toa borstar tänderna och går  sedan och lägger mig. När jag vaknar  bäddar jag sängen och tittar mig runt i rummet så ser jag endast EN KLACKSKO!(av nya) Panik panik! (söndag)  Hela söndagen och hela denna förmiddag har gått till att leta den där klackskon.. Men den finns absolut inte! VI  har leta igenom hela huset, i lådor, skåp, i varje litet hörn.. Vi har även letat  UTE PÅ GÅRDEN, under altanen, i buskar...  men skon finns inte!!!?? Ingen i familjen vet vart den kan ha tagit vägen. Det är ju ingen som har rört den. Inte carro maya eller jossan heller.. jag har ringt och förhört dom!  har även pratat med jossan och hennes kofta som hon hade här med på lördagen finns inte heller kvar.. Den är även helt spårlöst förvunnen!  Så hennes kofta och min ENA klacksko. 

Hur fan kan detta har gått till? Jag vet att jossan kom hit med hennes långkofta, men hon kom inte härifrån med den.. Jag vet att mina klackoskor stog på rummet innan vi åkte ner. Men fanns inte när jag vaknade upp..  Dom enda som var kvar i huset efter att vi hade farit iväg var mamma & pappa.. . Och dom fattar ingenting hur dessa saker kan ha försvunnit. 


Panik! 

kommentarer
Postat av: Anonym

Scary!!!!!

2009-08-18 @ 09:47:53
Postat av: Madde

helst.... :(

2009-08-18 @ 20:16:20

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0