En lång ikväll


Jajamen, igår blev det mys med Jossan och maysan. Vi pratade en massa, skrattade en massa som alltid.  Älskade Maysan drar ju tillbaka till stockholm på onsdag så det fick bli en sista träff med henne :(  Men som tur är så är det inte så lång tid kvar  tills vi åker och träffar henne igen. Som det ser ut så blir det i början av september till och med  som vi åker och hälsar på henne i Stockholm :)

I natt så sov Jossiekossi här. Man fick lite ben öppslängda på en hit och dit, men inte gjorde det nåt! :) Jag är ju likadan. ;) Nu ska jag och jossan fixa till oss lite, sen blir det stan för att köpa värmespray till mig. Så ha en trevlig dag gott folk!

// Madeleine



Maysan, Jossan och jag..

kommentarer
Postat av: Elin Haubitz

Jag är rätt trött på att vara jag just nu. Mitt nya liv utan visa. Kul. Ni måste ju hälsa på mig också (:

2009-08-25 @ 12:42:00

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0