En trött människa!

Jag somnade vid 9 igår.. och vaknade idag vid 10. Tänka sig hur trött man kan vara.. Men efter en tvådagars i helgen så blir man väl helt utslagen! Idag ser  det ut att bli fint väder.. Jag ska alldeles strax skjutsa brosan till gymnasiet..  Känner nästan lite avensjuka, jag saknar skolan lite faktiskt!  Eller rätt mycket egentligen. Men plugg ska det få bli framöver, men inte ännu. 

Annars är allt bra i mitt liv. Nu måste jag skynda mig. 

Bilder!'

Lördagens partaj

 :) Cissi,Annie och stina:)



Söndag, bakis och sol! Jag i saltvik.


Sen kom louise och Jasse på besök


Jasse har världens längsta ögonfranssar. Är så avis på dom :)
Tänk när hon ska måla mascara på dom där.. :D Fast det kommer
hon ju inte ens att behöva göra =)


jag bada fast det var kallt. Men det var skönt att svalka av sig när man var
seg sen gårdagen.





Pressa pressa! Sista brunfärgen ska sitta på plats!

kommentarer
Postat av: Anniepie

Men skit va långa ögonfransar ungen hade! :O Ge mig dom!!! hehe gutt med pool förresten! :P .kram

2009-08-24 @ 16:46:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Anna

Hmm, undra vems brygga du satt på då,hehe.



Ps, finns nya bilder på fb nu=) Ds.

2009-08-24 @ 19:02:49
Postat av: Madde

Hehe, i saltvik :) Jaa jag såg doM:)

2009-08-25 @ 13:29:42

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0