Haha, ibland kan min bror få till det en aning..

Igår skulle mamma ska åka och hämta bror på hans fotbollsträning. Men hon var oerhört seg eftersom att hon stod och prata med grannarna en längre tid. Stoffe tjatar att hon skulle komma.. Men hon fortsätter snacka på.  Till slut får hon ett sms av bror. 

" Jag hänger mig i trädet, jag orkar inte vänta mer. De var kul att ha dig som mamma. Hej då!"

Jag och morsan höll på att skratta ihäl oss. Ibland kan brosan ha humor trots att han är otolig..





kommentarer
Postat av: Anniepie

Men gud! haha om jag hade skrivit så till min mamma hade hon flippat med än gång. :P Jag lovar! Förövrigt så försvann din fina kommentar du skrev för att jag hade råkat lägga in samma inlägg två gånger sen raderade jag ju såklart den som du hade skrivt på :( Men men, nu får du en kommentar av mig i alla fall :D haha. kram

2009-08-21 @ 18:17:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0