Höst snyggt!


Over knee boot. Börjar bli sjukt innen. Egentligen vill jag ha dessa stövlar som är här på bilden ist för dom som jag har hemma. Dom här är lite tajtare och kanske till och med lite snyggare. Men priset skilljer säg rätt mycket och då behåller jag hellre mina och  köper jag hellre ett par till skor för samma pris som dom här :) 





Sen skulle jag ha behövt nå snygga boots till hösten här. Men det får vänta tills jag kommer till sthlm. :)



Och den här myströjan åker jag nog ner och köper idag med :)

kommentarer
Postat av: Anniepie

Åhh koftan ser ju jätte skön ut! :) Vart kommer den ifrån för butik? Kram

2009-08-27 @ 17:47:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0