Resultat !

Så här blev hårfärgen. Dock, kommer jag aldrig att få den hårfärg  som jag vill ha, det där jätte guldiga.. Det är väl bara för att jag har tappat så mycket av mina pigment efter att ha använt silvershampoo... ( Idiotiskt  att dom inte går ut med att man tappar pigment när man  använder silvershampoo, utan det f¨år man reda på efteråt.)  Men gjort är gjort!

Min nuvarande hårfärg ser rätt bra ut nu, men det finns lite grå toner som är kvar i håret (se längderna).. Vet inte rikigt hur jag ska få bort dom.. Men ska luska lite på det!


Kolla in håret mitt!!!. Det är vuxit som bara atttan! (helt otroligt)
Nu är det även dags för ett klippning! Det får min mor göra idag! :)


Nu ska jag dona lite. Puss & kram

kommentarer
Postat av: Anniepie

Jag tyckte att det blev fint! :)Intressant blogg du har, ska vi följa varann vi bloglovin? :)kram

2009-08-20 @ 13:21:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0