Spontan utgång..

Efter sundsvalls trippen igår så kom vi hem senare än beräknat.. Nämligen kvart över  9.. Och jag som skulle vara med brudarna och ha det trevligt med dom! Så  jag låg efter... Det var bara  att slängde jag mig i duschen och hoppade i nå kläder och drag iväg till brudarna  för att  hinna umgås lite med dom.  Tog även med min 3 liters tetran (haha) Vid halv 12 så  bestämde vi oss för att ta oss ner på bockarna. Men jäklar, vi hade det trevligt. Jag som inte gillar bockarna (en pubb)speciellt mycket. Men det var trevligt :D Så tack brdar för kvällen!

Idag eller nu snart så ska jag  mamma & pappa åka till sthlm för att umgås lite där.. :) Vi ska bo på hotell och gå på grönan och träffa kusinerna som redan är där :) Ska blir så mysigt! OCH oj så så längtar till hotell frullen! (Mums)  Sen såklart så ska jag passa på att träffa lite kompisar! :)

Nej, nu får jag inte skriva mera. Vi är redan försenad..  Bjuder på lite bilder på mig när jag packar och tokar mig ;)


// Madeleine


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0