Stranden, sol & bad. Hosta.. och nattdopp!

Mina lugor är som gått punkterade! Hostan tar kol på mig! Lägger bara till det innan jag skriver om dagen! (astma fan)

Idag  började vi dagen med en tripp på stranden. Familjen + elin min barndomskompis. Det var så länge sedan jag träffade henne så det var på tiden att göra det idag!  Efter stranden blev det en tripp på stan :) Där träffade jag kusin linnea så passade på att umgås med henne lite ;) Efter det var det en efterlängtad maträtt som väntade där hemma! Till och med pappa som lagat den (det enda han kan göra typ, haha) Blodpudding med bacon och lingonsylt, MUSM. Love it! Dreglar så fort jag tänker på det. När kvällen närmar sig så drar jag elin, mamma och hanna till skutan. Där tar vi oss en fika och myser i det fina kvällsvädret. När klockan börjar närma sig nio så tar vi en promenix till hamnen och där ser vi av våran förvåning en SÄL! Vad tusan gkorde den där? Jag tror jag aldrig sett en säl i Hudiksvall.. :D Kul var det, den såg ut som en gammal gubbe...  Men söt ändå. När vi är klar där så ska vi skjuts hem hannis men vi får då för oss att åka en sväng på maln först för att kolla om det är nå folk där.. När vi väl är där så blir jag helt plötsligt hemsk sugen på att bada... Vafan, varför inte liksom? Jag och hanna bangade inte för fem öre. Kläderna av och trosor på så gick vi ut i det varma vattnet och badade som små fiskar! :D  Är det fint hela veckan ut så ska jag varje kväll ta mig ett kvällsdopp. Det går ju inte att förklara med ord hur skönt det är! Man får sån sommarkänsla!

Oj tusan, nu är klockan halv två,  john blund tjatar lite för mkt nu. Dags att sova! 

 



pappsen & lisse



Mackan, emma, stoffe, hanna & cillan



Kussen & jag nattdopp på maln!

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0