Tidsfördrift..

Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter:
Madeleine
Smeknamn: 
Madde, Maddie.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
tears in heaven.
Beroende av: Mjölk!.
Vad får du oftast komplimanger för?:
det håller jag för mig mig själv :)
Vad säger du för att imponera på någon?:
igen aning?
Hur imponerar man på dig?:
Att alltid vara trevlig & glad, vart man än är!
 Brukar du skratta för dig själv?:
Haha, ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Nu ska vi försöka få upp lite firre dom här dagarna. Har du tur så så kanske du får smaka ;) Hör av mig när jag kommer hem så pratar vi mera. Puss
Var bor du?: Hudiksvall
Trivs du där?: 
Ibland ;) 
Äger du några converse:
ja
Sprit, cider, vin eller öl:
vin!
Brukar du bli för full:
Ha ha, aldrig?
Vad har du för mobil operatör:
halebop
Är du allergisk mot något:
jaa
Har du haft sex idag:
Nope
Hur svarar du i mobilen:
yaaa hallå jaa
Vem ringde du senast?:
mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Dom har inte ringt, men vi väntar tills vi kommer hem.
Antal timmar sömn inatt:
9,5 h..
Sov du ensam:
Japp.
Brukar du komma i tid:
För det mesta, ja.
När mår du bra:
När jag är omgiven utav vänner och familjen
När blev du fotad senast:
Igår
Hur känner du dig nu:
pigg & glad 
Vanligaste färg på dina kläder:
vit
Vad tycker du om fötter:
fula?
Vad saknar du:
morfar!
Hade du en bra kväll igår:
Ja, det hade jag:)
Favorit dryck på morgonen:
Tee, eller färskpressad juice.
Rakar du benen:
Jaa
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Oftast runt 23-24.
Är du blyg?:
nje
Sysslar du med någon idrott:
Neej..
Vill du hellre ha mail än brev:
Det spelar inte så stor roll tycker jag.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja, faktiskt..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
de ni ;)
Är du nöjd med ditt liv: 
jaa, jag kan inte få det bättre..
Är du bortskämd: 
nej
Vad gör du i morgon: 
solar kanske
Vad är det värsta du vet?:
Döden.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: 
olika, beror på årstiden
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Jessica Alba!
Vad längtar du till?:
väldigt mycket, vart ska jag börja? ;)
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
men självklart!
Vad använder du för shampoo?:
olika
Vad är det finaste du fått?:
 En underbar Familj & världens bästa vänner kanske?
En speciell dag du minns:
Har många bra minnen, svårt att välja.
Hur gammal är du:
20
Tycker du om någon just nu:
kanske?
Du samlar på:
Inget speciellt faktiskt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
mamma
Gillar du golf: 
vettefan
Vilken tid gick du upp idag:
10
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja.
Har du strumpor på dig nu:
nej.
Är det okej att gråta:
Ja, det är väl självklart!
När grät du senast: 
?.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa runt
Bär du glasögon eller linser:
Nope.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: 
nej nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
olika beror på
Har du piercing:
två i varje öra.
Vill du gifta dig:
Ja! :)
Vill du ha barn:
Jaa!
Solar du ofta: 
På sommaren, så ofta jag hinner. 
Är du bra på att laga mat:
jadå =)
Är du flygrädd:
nej
Hur vig är du:
inte så värst.
Är du musikalisk?:
noop
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten!
Vilken är din favoritglass:
twister
Tror du på ett liv efter döden:
Vet inte faktiskt. Tror ej de
Tycker du om sushi:
skulle inte tro de
Vad äter du helst när du ser på film:
Chips
Bor dina föräldrar tillsammans:
Japp.
Har du tandläkarskräck:
nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: 
morgon.
Vilken ögonfärg har du:
melerade.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Usch ja
Biter du på naglarna:
nje inte ofta
Röker du:
nope
Hur ofta tränar/motionerar du:
just nu, inte mycket..
Senaste låt du hörde: Broder Daniel - Underground

Klar! Nu blir det stranden med min underbara morsa!




kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0