Tisdag

Nu har skit vädret kommit tillbaka.. otroligt tråkit.. Men det är bara att fortsätta leva på.  Idag ska jag ta mig ner på stan med mamma en sväng. Tänkte jag skulle köpa nå enkla svarta braller om jag hittar det. Sen ett snyggt linne skulle inte sitta helt fel. Senare idag ska jag ta och umgås lite med bruttorna, eller jag ska ringa dom och se vad dom har att säga om dagen.  Senare mot kvällen blir det iaf mys. Så denna dag kan bli rätt bra även fast det är urdåligt väder.. Har inte mycket mera att skriva känner jag!

Så tack för mig lever pastej!


Kommer man att få uppleva fint väder och bad på starnden igen tro..?

kommentarer
Postat av: bitte

snygg bikini

2009-08-11 @ 15:56:07
URL: http://www.lovemercury.se

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0