PW

Nu har jag tagit mig en  powerwalk. Och det var jobbigt men samtidigt skönt :) Känns att man är helt otränad efter sommarpausen :P  

Ikväll, ska jag och mamma ha en liten myskväll med lite mackor och någon bra film :) Känns som att jag vill vara med henne in i det sista eftersom att jag kanske drar iväg nån annan stans i höst här.  Man kan ju inte ruttna bort här i hudik länge till ;D Även fast än hudik är en mysig stad så måste jag ju nån gång  våga ta det där större steget  och flytta  :)

 Nej,Nu ska jag itne skriva mera..  film var det ;) Ha en fin kväll!

Svettmadde hemma från en PW . Glad men trött ;)
Världelös cam.. Läre inskaffa mig en ny!




kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0