Nytt och partaj..

Hej hopp.
Ännu en dag som man är seg. Jag som vanligt partaja i helgen. Ovanligt eller hur!? 
Det blev en tvådagars till och med! Men herregud, sista helgen i augusti. Sista riktiga partajet sen återgår man till det lilla nyktra! Kanske bara party 2 gånger i månaden ist för x flera gånger.  =) 

Idag ska jag malin C och enström ta en amandas pizza. Det var iaf det vi sa igår när vi promenerade hem, men en pizza skulle ju inte sitta helt fel såklart.. Ska även ringa Jossie och höra om hon ska med  sen :)

Just nu, blire, vad? vettefan. Shaaaoo!
 
Pics!
Min nya höst tröja som är så skön och har blivit en ny favorit i garderoben.



Snyggaste uggsen som jossie hittade som jag köpte ;)
Men tror hon lade undan ett par med :)  Sköna att ha till hösten / vintern.
149 spänn !


Det var allt.

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0