jultorka..

Jultorka på bloggen, men så får det tills julen är över.. Nu har jag köpt de flesta julklarpparna till alla. Har bara mammsen kvar, men vet redan vad hon ska få, något hon verkligen vill ha, vilket käns skönt.

// Madeleine

Lukar ljuvligt. Får bli klappar till någon.    


Pappsen klapp från mig och brosan, vad kan det vara? :P
Största klappen under hela granen.


Slänger in en bild på mig och nymössan ;)
Lite pinit att gå med den i hudik.. ;) 
Finns säkert dom som hakar upp sig på såna här mösser, men vafan DEN VÄRMER!


kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men den är ju hur snygg som helst. Dom som tycker negativt är avis på dig, så det är bara att skita i dom, är ingenting att ha. Kloka ord från en klok moster.

2009-12-22 @ 10:23:28
Postat av: Anniepie

En sån mössa har jag oxå! ;) hihi Super go att ha på sig och den värmer som sagt! :) Ha en bra dag och god jul på dig! :)Kram!

2009-12-22 @ 10:52:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Madde S

Jaa eller hur moster :D



God jul på dig :D

2009-12-22 @ 11:44:14
Postat av: Frida

Snygg snygg bär den med stolthet..:)

2009-12-22 @ 12:19:15
Postat av: Madde S

Jaa men det gör jag nu :D Älskar den!

2009-12-22 @ 16:41:17

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0