Sommar 09

Tider går fortare ju äldre man blir. Ja tack, det stämmer verkligen.  Jag fattar inte. Det är bara några månader kvar till det börjar bli sommar igen, eller då värmen börjar komma och man hör fåglarna kvittrar.  =) jag tycker det var nyss. Men icke, det var ju tamefan fleeera månader sen.. Jag längtar som bara attan tillbaka till sommaren. En svensk härlig sommar.  bada, fiska , festa. Ja tack. 

Lite minnen sen sommaren 09  April och skit varmt! jag & Frida.













Jossan och annie tog en break.


pannkaka!



sola!!




Åkerlund fixar poolen






Och jag avslutar med en brun Madeleine ;)


Ge mig färgen tillbaka!

kommentarer
Postat av: Anniepie

Det är kul att kolla tillbaka på gamla bilder och minnen! :)hihi Kram!

2009-12-09 @ 12:05:34
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Niclas

Så fina bilder ;) man kan inte få nog av sådana vackra tjejer.

2009-12-10 @ 23:22:22

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0