Hårfärg


Just det, jag provade göra ännu ett nytt exprement igår med mitt hår.  Jag fick in ett tips att jag skulle bleka först och sen färga det i den hårfärg jag vill ha, men fan, det lät ju för omstädigt för mig just då.. :P Så jag gjorde ett sista försök.. . OCH jag lyckades bli riktigt nöjd. ;) Köpte den här färgen, tror de var den här bruden på förpackningen. (Inte riktigt säker) Men hon flinade iaf med tänderna, och hade chanpangfärgat hår ;)
Utväxt borta :) whoho.


(tagen från nätet)



Gud, vad jag är trött på den här bloggen nu.. Jag vill ha ändring bloggen.

Förresten,  vad glad jag är! Ha en trevlig kväll gott folk!

kommentarer
Postat av: Anniepie

Åhh så härligt! :) Det där med färgning kan ta ett tag innan man blir nöjd! :) Kan du inte lägga ut en bild så man få se??? :) hihi Hoppas att du får en bra kväll! :)Kram!

2009-12-12 @ 19:31:09
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Anniepie

haha ahh sunes jul är kul! :P Nää, det blir nog inte att jag kommer se något luciatåg men har sett på tv:n och så iallafall! ;) hihi Kram!

2009-12-13 @ 13:36:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0