Helgen!

Jag sammanfattar helgen så här:


*Juldagen, skit kul! :D Mycket nöjd över de ena och de andra.   ;D
* Annandagen, skit kul igen! Efterfest hos mig med två grabbar samt jossan. Grymt.

Söndag, sliten som bara attan. En helg med gifter i kroppen( alkohol)  samt inte mkt till sömn.


Men jag tackar allt och alla för en super helg! Tack för mig.



PS, skönaste "kommentaren sen helgen, blir ett minne gott. Lars mossnelid kommentar på annandagen : jag minns inte mycket av juldagen, men jag minns att jag träffade dig och att du hade en fiskfjällsklänning på dig! (haha) Skrattar varje jäkla gång jag tänker på när han sa de.


Här har vi fiskfjällskläningen :P  (haha)


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0