Måndag

Jag mår så sjuk illa idag. Allt bara för att jag åt för mycket skit i helgen, eller igår. Baconships, vanliga chips, godis, mackor, donken.. Fyfan, vad äcklig jag känner mig nu. Är inte van att få i mig såhär mycket efter  som att jag inte tycker det är gott att få i sig stora mängder.. Och nu är jag fått i mig mer än stora mängder av allt! Jag kommer inte att få i min frulle på ett bra tag eftersom att min mage är för tok för full med dessa saker ;)

Idag, jaa skulle kanske baka med mormor, men jag är inte direkt motiverad till de i mitt tillstånd. Jag får ta det i morgon så jag får chansen att smaka de vi gjort. 
Annars, så tror jag att jag ska färga mitt hår idag.. Jag med mina hemmaverk, kommer naturligtvis inte att veta hur det kommer att sluta eftersom att mitt hår är ett skithår och kan typ inte få den hårfärg jag vill ha.. Blir väl lite spännade att se vad det blir av mitt hår denna gång  nu då. (haha)

 



Senare idag kommer min Elin. :D

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0