Plugg..

Idag blir det plugg i skolan,  jag har lite saker som jag måste bli klar med. =)
innan jag drar så ska jag hjälpa pappa med lite internet grejer..  Jag och pappa passade på att föra över lite bilder från hans mobil in till datorn till hans egna lilla mapp =) Vi tittade på alla bilder som han hade i den. Skit roligt =) För det var en massa ifrån sommaren.:)  Hittade en som jag  och ännie var med på. Jag är fullt koncentration inför ett hopp ned i poolen, och anna står och flinar. Gud, så jag längtar tillbaka till sommaren!!

 




kommentarer
Postat av: Lisa

heeeij ja undraar om du har lust att designa min blogg??



bamsekramar från miig

2009-12-03 @ 17:06:27
URL: http://lisajohannapersson.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0