Tacksam

Är man i en svacka i livet så ska man tamefan kolla sig runt. Tänk vad folk det finns som inte har det bra.  Jag blir så arg ibland när man tänker på hur mycket pengar där ute som folk vinner på lotto, trev eller vad fan som helst, det är ju på tok för stora summor som  folk kan vinna! kändisar i amerika tjänar sjuka pengar.. Att vara tex skådis.. sjukt mycket pengar dom tjänar.Dom tjänar så mycket att dom knappt kan handlar upp allt innan livet är slut., garanterat. Fel, fel  och åter fel att tjäna så mycket. Pengar borde jämnfördelas mera.

Bilden talar för sig själv. (jag i  ungern)


Nu är jag inte i en svacka, men skulle jag bli de så ska jag kolla tillbaka på denna bild.

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0