Fjant

Till den som kommenaterade  anonymt. Läste endast dom tre första orden  på den kommentar och listade ut resten, att du måste ha menat att jag stavade fel på merry.. Fegt att du skrev anonymt. Våga skriva vem du är om  du ska kommentera sådär.. 

Men sorry att jag skrev fel på merry :P Råka skriva marry. Dum av mig  när jag faktiskt vet hur det stavar, men ibland är man lite borta i huvudet ;) Och detta är väl ingen uppsatts.


DU måste ha ett förbannat värdelöst liv om du hakar upp dig på ett litet stavfel! 

 


kommentarer
Postat av: Anniepie

Kommenterar man anonymt och klankar ner på saker och ting så har man inget att säga till om enligt mig!! För man vågar ju inte ens stå för vem man är liksom! Önskar dig en bra måndag i alla fall! :D Kram!

2009-12-28 @ 15:21:21
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Madeleine S

Fick mig bara att behålla bloggen mera ;) Alltid retar man nån liksom! Moha

2009-12-28 @ 19:55:58
Postat av: Stina

Vilka jävla töntar som komnenterar så där. Jag tror dom är himla avensjuk på dig bara :)

2009-12-28 @ 19:58:38

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0