Träning på G

Är nästintill närvös för att träna. Det blev ju tyvärr nästan igen träning förra veckan pga av att jag hade  prov och måsta verkligen ta det före allt.  Men nu ska jag iväg på en PW och sen blir det core. =) Så jag är laddad som bara attan vill jag lova. =) Jag kommer säkert att pressa sönder mig själv ikväll :P Tänkte nämligen ge mig in på lite tyngder i corepasset surrni, nåt man inte har, men jag har känt att coren har varit för lätt den senaste tiden, jag vill liksom ha mer press eller motstånd kanske man kan säga.. Så träningsverken kommer att sitta som spikad i morgon skulle jag tro, men bara skönt säger jag. Då känner man sig lite fastare. ;) (haha)

Igår fick jag ett svart linne utav min mor. Har ett lika dant i vitt (super skönt) Så idag på träningen får den komma till använding.

// En glad madde ;)































kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0