1 Mars!

Oj oj, nu är vi inne i Mars månad! Tiden rullar på som sagt fasligt snabbt.... 
Igår blev det fest.  Kändes som att det var skit länge sedan jag festade.. Jag har ju varit ut, men nykter, vilket inte alls har varit helt  fel! Men igår blev det alkohol! Jag, Caroline och Anna  började kvällen med att vara hemma hos frida med hennes kompis Therese.. Sen tog vi en taxi till stadt.  Efter ett tag så ville Carro och anna dra sig till CH för att kika läget där lite, och jag hänkade självklart. :) Väl där kan jag väl inte påstå att det var någon höjdare.. Så vi begav oss till stadt igen, där vi spenaderade hela kvällen  lång=)

Haha, skrattar åt anna igår! Hon sa en sån rolig grej till garderobs killen! Man skulle betala 30 kr för garderoben, men eftersom  att vi kom från stadt så hade ju vi inte några ytterkläder på oss och inga lösa pengar utan endast kort, vilket han inte tog, och vad skulle vi hänga in liksom?   Så vi stod där och tjafsade med han en stund om att han kunde släppa in oss! Men han var benhård..  Så  till slut så fläkar Anna ut sig till garderobs killen:

" Vill du att jag ska ta av mig klänningen eller?" ( Så att hon kunde hänga in den)

Haha, du är så skön Anna! Vi fick oss ett gott skratt. Det slutade faktiskt att vi fick komma in gratis.

//Madeleine♥

Här har vi mig igår.



Och idag blev det dagen efter mat:D (lunch)

Min mat( den stora potionen) Pappa den lilla :=)   Hehe



kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, Anna är rolig hon!! :D

2009-03-02 @ 10:35:51
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/
Postat av: sara

vad hungrig jag blir

vill tipsa om unzip.se billigast frank dandy o salming

2009-03-02 @ 16:12:59
URL: http://www.unzip.se
Postat av: Joa



Haha typiskt Anna:D

2009-03-02 @ 19:50:16
URL: http://joooa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ska vi ses imorgon då? :) Vilken tid?

PUSS<3

2009-03-02 @ 23:19:10
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0