Beslutångest!

Nu har jag köpt två par chinos inom två veckor. Ett par ska lämnas tillbaka, men vem utav dom.. Hur svårt kan det vara att bestämma sig?. Ska jag ha kvar dom glansiga eller dom matta. Dom glansiga är  helt klart snyggare, men då är problemet att jag ser ju skit bred ut i dom... Så vilka tar jag, dom som sitter snyggare men är fulare eller dom som är snyggare men som sitter fulare..


Skit!




Nu ser jag säkert bredasre ut i dom matta.. men grejen är den att jag har gjort bilden i ps. Och då råka det bli såhär.. Men i verklgheten är jag iaf bredare i dom glansiga!

Hjälp för tusan!

kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker dom matta!

2009-03-31 @ 16:24:09
Postat av: hanna

hejsan! vad gör du? snygga byxor har du köpt nnya el, men dom andra var snyggare tycker jag :)

2009-03-31 @ 18:10:58
Postat av: Anonym

du var ju forfarande inte bred i dom glansiga.

2009-03-31 @ 19:23:29
Postat av: Mormor

Dom första..Glansiga!

2009-03-31 @ 20:07:08
Postat av: Frida

Ta dom glansiga..skulle jag ha gjort iallafall..kramar

2009-04-01 @ 12:22:06

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0