Blä, blä och åter blä!


Jag blir aldrig frisk, bara sjukare och sjukare tror jag.  Vad ska jag göra! Jag fryser lika mycket som en nakenhud skulle frysa ute i kylan.. Skall jag ta mig ett bad tro? Oja, det tror jag att det blir. Ioförsig kommer Amil snart, och då blir det ju inte kul för han att vänta på mig?
Men vafan, jag drar på mig en bikini och badar med öppen dörr!  Då kan Ammen sitta och snacka med mig. Det kan ju inte bli så mycket  bättre det!

Här har vi Amil.( Jossies karl som jag lånar lite medans hon är borta i L.A ;D  )



Jag tar hand om han, jag lovar!

kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, jaa men nu fattar jag ju! Tänkte ju att det var han, men förstod mig inte på din förkortning där ;) haha

Har du gått och blivit sjuk jänta? :S

Krya på dig!! pusspuss<3<3

2009-03-10 @ 22:22:13
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0