Brunette?

Fan.. Min färging gick helt åt skogen.. Har färgat mitt hår fyra gånger nu! Bara för att få en bättre färg än orange som jag fick dom första två gångerna jag färgade håret igår.. Vilket jag inte hade hoppas på att få direkt!!! Jäklar vad arg jag var igår alltså. Gick knappt att prata med mig! Inte ens jag själv kunde göra nåt, för då blev jag bara arg på mig själv. Allt bara för att mitt hår blev orange! Ush...

Men jag gjorde ett nytt försök  och nu ser mitt hår någolunda ut. Kanske jag ska kalla mig brunette nu? 

Ny klippt och en ny hårfärg..


kommentarer
Postat av: Jossan

Det var ju superfint Maddie!!! :O My god.. Ändra inte! :D Var det så du ville ha? För det liknar ju färgen på bilden på Molly(?) som du la ut.. :)Lite mellan liksom. Naturligt. Jag röstar FÖR iaf ;)

MIss you<3<3

2009-03-27 @ 17:26:41
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/
Postat av: Malin Forsling

Den där färgen tyckte jag att du passade bra i! Fint! =)

2009-03-27 @ 18:35:16
URL: http://forslingmalin.blogg.se/
Postat av: änniee

Blev ju skit snyggt gumman :)ha kvar den hårfärgen nu! :)

2009-03-28 @ 17:20:21
Postat av: Anonym

va jobbar du me?

2009-03-29 @ 19:33:22

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0