Dagen med mormor

Jag började vara med mormor från klockan halv 11 och sa "farväl" av henne vid 18.00.  Så en hel dag spenaderade jag med min kära mormor:) Och vi har verkligen haft det trevligt. Ätit gott och kollat på en massa saker. Dock inte köpt något speciellt. Vi kom hem med en varsin tvål var och sminkpenslar  till mig bara. Vi får ta shopping någon annan dag.  :=) 


Hittade en  grym tvåpump som jag tycker att mamma ska ha i köket
!

Här är maten vi åt. Ungersk gulasch :D MUMS, älskar ungersk mat. (Tur att man ska till ungern snart då)


Mormor ♥






Sen var jag och titta på denj här väskan med. Men vettetusan. Är lite osäker på den. vill hellre ha den nedanför. Men tror inte den finns kvar dock.. Sen har jag väl ingen kris med väskor! Men endå, är så sugen!





Igårkväll så tog jag en promenad med en kompis. <könt som tusan, men bena värkte dock när vi kom hem!


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0