En mardrömsnatt!

Inatt har varit den värsta natten på länge.. Det började med att jag och mamma titta på film i mitt rum. Vi började titta vid 10 tiden, vilket menas att jag vid den tiden brulkar normalt sommna till en fillm. Men under hela den långa filmen så var min ögon helt uppspända.. Jag reagerade redan där att något inte var som det brukar.. Efter att filmen var slut så begav sig mamma till hennes sovrum och sa godnatt till mig. Jag slog på tv:n och satt på timern så att tv:n slår av sig själv. Men tiden gick och jag kunde inte sova alls. Jag fyllde på timen två gånger med 1.5 timme. Till slut var klockan runt 3 tiden och jag hade hunnit att både gå upp och kissa 3 gånger samt titta igenom alla kanaler och lyssnat på mp3. Ändå var jag helt klarvaken! Det var inte alls likt mig för fem öre. Jag gick upp på toaletten en gång till, och får ett "hej" av morsan. Hon kunde inte heller sova. Så jag gick in till henne och lade mig på pappas plats eftersom att han är och jobbar. Där pratade vi om vad som kan orsaka att båda är upp och är så pigga. Kanske kunde det vara fullmåne!?  Ìförsig så är det ingen nyhtet att mamma sover dåligt på natterna, hon får ofta uppleva såna här nätter, nästan alltid faktiskt. Men inte jag, jag sover ju ofta väldigt djupt!Så nu förstår man verkligen hur jäkla jobbigt det måste vara för henne och alla andra som har ett sånt här problem! Vet inte vad jag skulle göra om jag hade ett sånt här problem ofta!  Ush. Tur att jag fick några sömntimmar till slut  =)

Idag vaknade jag pigg som en lärka klockan 7, konstigt nog?  Men jag kände att jag måsta vile en aning eftersom att jag då inte hade fått så många timmars sömn. Så jag lyckades somna om till klockan 09.15 :) Så nu känner jag mig inte helt borta i skallen iaf.  Har hunnit att slängt i mig frulle och ska nu ta och skjutsa bror till intersport. Sen ska jag jobba på lite.
Så ha en sån t trevlig dag alla!
 
// Madeleine
 


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0