Färga håret!


Nu jäklar. Har en sån himla utväxt. Har några lediga timmar idag och dom tänker jag spendera till att färga håret samt fixa naglar och kanske fara ned på stan för att köpa nåtgot extra glimmigt! ;) Fika med mamma på det kanske? =) Ska ta och höra med henne.

Maddes  hårfärg: Jag mixar min hårfärg själv.. Jag tycker inte någon annan färg som är färdigblandad fungerar särskilt bra på mitt hår, det blir liksom inte den färg jag vill ha.  Så då tar jag och köper två olika färger och blandar ihop dom så blir den en snygg guldfärg precis som jag vill ha det. Rätt så smart! :)
Här ser en mörk som jag lade i först och en ljusguld som ligger ovanpå, sen blandar jag ihop dom bara. Enkelt!
Detta är alltså en mosstoning.




kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0