Lördagen i sin helhet!

Det skulle bli en lugn lördagkväll. Men som vanligt så blir man sugen in i det sista! Så jag och Caroline bestämde oss för att gå ut ändå. :) Trots att det kostade 200 kr att gå ut på stadt, vilket inte är värt ett dugg :P  Men som tur var så hade jag och caroline iaf skit kul! Och det var ju bra! Grymt vad folk det var alltså! Proppfullt! :) 

Slänger ut lite bilder sen lördagen. 
Förkröket blev hemma hos mig. Carro kom en aning senare till mig, så medans jag väntade på henne  så festade jag med grannen joseph samt brors kompisar ;) Just det, morsan var med på ett hörn!  :D Men fan så trevligt vi hade det på förkröket med! Skrattar bara jag tänker tillbaka på förkröket.. :D










/ Madeleine



 

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0