Godmorgon, fredag!

Nu är jag på alerten! Jag ska ta och börja dagen med att åka på stan och där leta två baslinnen, vilken är någon som jag verkligen behöver.  Sen ska jag ta mig till åhlens för att där kika på lite grejer.. Sen vidare och gå ett varv runt lillfjärden om  jag nu orkar det! :)

Annars har jag inte så mycket planer för dagen. Maysan kommer  hem nu i helgen :) Så jag hoppas nu att hon hör av sig :) Men det tror jag! 

Igår blev det mys med Caroline samt morsan, Vi titta på världens sämsta film! Titta aldrig på den! Och den ska vara en bio film? Vaaa? gud.. Bra skådisar och en sån dålig film? Tråkigt..



Dags att röra sig tro? Japp! See ya! 

kommentarer
Postat av: Jossan

Tack för presenten gumman!! Blev jätteglad :) <3 Hur är det hemma än så länge då? :) Hade du kul i lördags? :)

Pusspuss LOVE YOU!<3<3

2009-03-09 @ 07:24:08
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0