Godmorgon!

Här sitter jag med mitt goda morgonkaffe och en god macka med mjukost på och bara njuter framför datorn.. Och när man väl njuter av något så ska man alltid bli störd utav någon/något.. Som nu när min mamma kom in och frågade mig om jag kan skjutsa bror tlll hans innebandy match.. Och jag kan ju inte säga nej, fast än jag verkligen inte vill det... Dom ställer upp på mig då är det bara att ställa upp på dom med. Så med endast morgonrock på och håret åt alla håll så är det bara att sätta sig i bilen och skjutsa brosan!

Brb

Tillbaka.

Nu har jag fyllt på kaffet och gjort iordning en macka så jag kan forsätta en eventuell njutning framför datorn.
När jag skjutsade brosan så lyssnade jag självklart på rixfm. Och det var så roligt, för dom prata om resor till budapest, vad man ska göra där, äta där osv.. Grejen är ju den att jag ska ju dit om ca en och en halv månad. Så nu ska jag lyssna på radion hela dagen, för det kommer in tips hela tiden:D Har redan hört en massa och bara längtar ännu mer  till vi åker dit:)





Budapest
Slänger in bilder på vårat lyxhotell i ett annat inlägg :)


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0