Hemma i Hudiksvall!

Igår kom jag med tåge hem till hudik. Väldigt skönt eftersom att det tog endast 2.5 h att åka tåg.
Min lilla tripp i Stockholm  har verkligen varit kanon bra! Jag har inte velat hem för fem öre.. Jag vill och ska blir en Stockhomare alldeles snart ;) Állt är så mycket bättre där än Hudik. Nej nu  överdriver jag! Inte allt är bättre där, men mycket. Fan vad pengar det har gått.. Inte på shopping direkt. Utan mer mat, godis, remsor, (Olika färdsätt överhuvudtage)  , Tror bara att med tåget hem så har jag gjort av med 800 kr i olika färdsätt.. ush! Och då var tåget rätt  så billigt (250 kr)  och plus att jag har plankat en hel del på tunnelbana, men ändå gjort av med så mycket pengar..Fattar inte, dom vill att man ska åka kommunalt men ändå så har dom så jäkla högan priser..konstigt det där! 
 
Tänkte jag skulle ladda in lite bilder sen Sthlm  trippen  senare. :)
Nu ska jag duscha och fika sen fixa med min härliga garderob :) Har tamefan längtat en del efter den!

whoho, när jag kom hem så låg ett par sprillans nya träningsskor på sängen. Min älskade mamma hade köpt ett par till mig nu i veckan eftersom att hon viste att jag behövde ett par nya..:Passar perfekt nu när jag inte har världens bästa  ekonomi! :P TACK, Mamma du är en ängel!
'

Nu blir det frulle! // Madeleine

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0