Host host!

Nu har man satt sig i trasslet! Sjuk surrni!  Typiskt det med! Men det är en årstid då man lätt blirt sjuk.. Och det gör faktiskt inget att jag är det nu heller. Lite skönt att vara sjuk ibland faktiskt:) Man får och kan slänga sig i sängen för att kolla på en film och bara vila... utan att ha ångest för att man inte gör något annat ist ;) Så det är precis det jag ska göra nu snart! Sen om bara en timme eller nåt sånt så blir det matlagning! Antar jag att det är jag som står för lunchen eftersom att jag är kocken i familjen nuförtiden!  :) Men absolut inget jag har emot det för jag älskar att fixa med mat. 

Senare idag ska jag eventuellt vara med Amil. Vi ska ta oss en promenix samt kanske träna. Men eftersom att jag inte är fullt frisk så känns det som att jag måste stå över den biten! tyvärr. Men men. Sen efter att jag har vare med amil så ska jag vara med Caroline. Och då blir det mer lugnt surrni. Vi ska mysa här hemma. Kanske kolla på film osv. 
 
Annars har jag inga större planer för dagen. Det var det. Nu vila! // Madeleine!

Igår tillbringa jag en stor del utav kvällen hos  louise & jimmie. Vilket var världigt trevligt. Slänger in lite bilder på deras lilla charmtroll!

Min hand & jasmines hand :)



kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0