Måndag!

Började dagen med att försöka få i mig lite fika.. Men det gick inte så bra, mådde liksom illa på någotvis..   Kanske det inte gick bara för att klockan var kvart över 8  och jag var nyvaken, tänkte jag? Men till slut efter att ha kämpa lite så hade jag fått i mig hela två mackor. :) Men illamåendet hade inte gått över.. Så jag gick och lade mig i sängen för att där vila bort illamåendet! Men icke, det fortsatte! Tänkte för mig sjäv att nu har jag åkt på magsjuka! Har inte haft det på så många år.. och nu har jag fått det bara sådär!  Men efter att ha vilat i några timmar så plötsligt försvann det där illamåendet! Konstigt nog bara sådär. Så nu är jag full frisk igen och är på topp för allt.  Eller,har en liten skada på ryggen. Nån knöl som satt sig där, vilket gör ont.. Ev inflamation i ryggen. En liten "arbetsskada"  Men det går väl över snart skulle jag tro..  :) Sen ska jag inte låta den där lilla knölen hindra mig för att göra en hel del saker som jag hade tänkt att göra idag, så det så :)

Har precis koka lite soppa till mig och mamma. Mums vad gott det är med soppa!. Älskar soppa nuförtiden. Tror det har börjat blive en favvo rätt faktiskt.. 

Dagens lunch= Grönsaks soppa med mackor och mjölk!


Dresscode : Linne- Gina , Kofta - H&M , chinos - Gina




Nu ska jag röra på mig lite.. // Madeleine
 


kommentarer
Postat av: Jossan

Ja det var ju bra de! ;) Va vadå, fick med f..G vadå? Skulle jag fatta det där, haha :D Tänkte..du fick inte med R.. och inte K. Vem är f??? :O

Saknar dig! :) <3<3<3<3

2009-03-10 @ 06:51:00
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0