Nu har min darling åkt..

 Igår spenderade jag min sista kväll med min älskade Josefin! Det kommer att kännas så tomt utan den jäntan i 3 hela månader.. :( Men jag  hoppas & tror att tiden kommer att gå snabbt utan henne. Våren är ju en snabb årstid. Och våren är en skön årstid. Så Jag tror  att tiden kommer att rusa iväg :)
Gav lilla jossie en liten present som hon ska ta med sig till L.A .. men hon  fick  inte öppna förs hon är där nere i  L.A :) Hoppas att du blir glad sötnos! ;) Sen på det så fick hon en ny mascara som jag köpte på stan igår, tyckte den inte passade mig så då fick hon den, men sötnosen var så till sig när hon skulle åka så hon glömde den givetvis!
Men jossan, jag lovar att inte röra den! Den väntar på dig här hemma:D

Slänger in  en bild på oss två tillsammans. Vi har alltid så roligt ihop som ni kanske ser :D

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0