Pics!

Slänger in lite bilder på lite nyheter i mitt liv. ;)

Jossan & jag hade till och med köpt lika skor såg jag på hennes blogg! ;)









Två par skor :D (alltid bra att ha) :P En väska! Och två jätte fina smycken! Har varit och tittat på dessa smycken länge nu, men har tyckt att det har handlat om lite för mycket pengar..  Men så fick jag en 30 % rabbat  av mormor så då gick jag genast & handla smyckerna! Det enda som fattas är att jag måste ta en försäkring på dessa smycken. Och det ska jag göra så fort jag får tid, har iaf 30 dar på mig ;) ♥

 Söndag och måndag gick åt att vara med mina små kusiner! 
Såhär kan  det se ut när jag är med dom minsta kusinerna i släkten! Jag får massage  och en massa olika hårfrisyrer:D




I måndags så sov två av kussarna här och då råkade det bli lite snacks:D


Kan säga att jag, maya och hanna (kusninerna) delade på min 120 säng. Ca 50-60 grader var det väl under täcket! Höll på att svimma där ett tag!!

 Nej nu ska jag jävlas lite med den här " pioligripen" om jag nu har hittat rätt. Pappa sa att jag skulle använda en poligrip! Är detta en poligrip tro?  Vi får väl se om den går att använda till mina expriment iaf!


Ha en trevlig dag alla.

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0