Promenix!

När jag ändå var nere på stan så passade jag på att ta mig en liten promenad.  Kände att det verkligen behövdes..  Igår hade jag ingen nyttig dag precis. Och hela sthlms veckan, jaa då blev det donken varje dag i en veckans tid bara för att det var det billigaste lunch man kunde käka där, haha. Hade inte lust att slösa en massa pengar  på  dyr lunch liksom!  Så Mcdonalds i en vecka, inte det nyttigaste precis! Ska ta mig en  till promenad ikväll, så känns det bättre  :) Samt ska jag ta mig till friskis ´för att prata lite med dom! Träning träning!


Idag  när jag promenera i det fina vädret kom jag att tänka på hur jäkla härligt det är med sommar och hur mycket jag verkligen saknar sommaren! Men nu är våren här iaf,  och den är minst lika härlig.

Slänger ut lite bilder på sommaren 2008!



kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg! Våren är verkligen härlig..

2009-03-25 @ 13:21:33
Postat av: hanna

nej nej det har jag inte men jag sitter inte så offta vid datorn , men om du vill så kan jag börja och kommentera om du vill?

2009-03-25 @ 13:51:51

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0