Snö?


Vad är det här? Snö! En massa snö faller in över hudiksvall. När ska det sluta snöa går man runt och tänker hela tiden.. Jag som hade tänkt att börja lägga undan lite vinterkläder/ skor här hemma .. Men nu är det lika bra att man behåller dom! Jag kan gå ens i min nya klockskor i det här vädret, inte heller med mina  nya promenadskor.. När ska jag får börja använda dom nu då? Jag hoppas att den här snön försvinner snabbt . Iaf till helgen. för till helgen så fyller min bror år och  vi ska äveni fira mormor som fyller 70 hela år. Så då blir det  ett stort  kalas i en lokal och då vill jag ju klä upp mig en aning och då använda höga klckar och inte så mycket kläder... Så ge mig vår nu snälla!  =)



Vad finns att göra nu då i detta väder.. Ah, vi fick en Amelia tidning i brevlådan idag. Ska ta och slänga mig i sängen och läsa lite tror jag.
Sen ska jag läsa Hannah Grafs blogg

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0