Zombie?

Alltså det går inte att beskriva hur jäkla slut jag är i kroppen!!! Den är helt väck! Gårdagens partaj blev bra nog hård! Började med förfest hos Dennis, vilket var trevligt. Rätt så mycket folk faktiskt. Bla,  Johanna, Elin, Marie,Anna och Amil, samt Dennis och hans kompisar. Så det var några där :) Sen drog vi vidare ut på krogen och shejkade loss! Ingen dålig kväll faktiskt. Men ídag fick det kosta att man drack sprit! Men det är smällar man får ta surru! 

Tusan nu ligger jag efter, vet jag inte alls hur jag ska hinna med kvällen och  allt. För i morgon klockan 7 drar jag till Stockholm och blir där till lördag ev.  Så jag ska hinna packa och fixa en massa saker...
 
 Måste lugna ner mig med en skön låt.  Sarah Dawn Finer 'Moving On' får det bli.





Hittade en bild  på förkröket  på Johannas blogg.

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0