Tisdag!

Igårkväll tog jag, mamma och stoffe oss till mormor för att hjälpa henne att hitta nå kläder till hennes 70års fest på lördag. Hon mannikengade en massa och till slut så hittade vi något som passade henne perfekt!  När vi endå var där så passade bror på att få ärva lite grejer utav morfar. Så han kikade in i garderoben och letade på. Vi kom hem med nån slipps och lite skor. Bra det, eftersom att min bror bara har fula och slitna skor. Så han blev överlycklig! Hela kvällen igår gick han framför spegen här hemma och speglade sig med sina nya skor och slippsar. Lite " stropp stil" måste jag medge att han fick :) Morfar hade ju bara såna där "stroppskor" ni vet finskor liksom. =)

Nu har jag lite bråtton, ska nämligen skjutsa iväg  Brorsan :) /// Madeleine!



Dock, fick morfars tröjor stanna hemma hos mormor eftersom att han såg ut som en stor påse i dom..

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0