Tusan..

Det gick år pipsvängen med mitt powerwalk.. Eller man kan säga att jag har gått en hel del idag ändå!!Jag och min morsa tog oss ned på stan för att leta en massa saker inför mormors 70 års fest.. Speciellt nå jäkla servetter som det bara skulle vara flaggor på, som absolut inte ville finnas.. Så vi har typ varit på alla mat affärer samt en stor del utav stans alla andra äffärer.. Så det har väl ändå gått rätt så mycket.  =)

Efter allt gående på stans i alla  äffärer så avslutade vi med JAMBO Mackor! Mums. Carolina jobba vilket alltid är ett stort + Hon kan typ allt vad vi ska ha! Hon är grym! Hon gör dom super goda med!! Skulle lätt kunna få i mig en till macka, brorsan med, dock inte morsan.. (Haha) Dom är så sjukt  goda och ack så feta! ;D Så man har väl gått +- 0 idag då! ;)  Men lätt värt det.



Jag dreglar!

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0