Två nya hårfärger!

jajamen, det stämmer gott och väl. Jag började morgonen med att blondera mitt hår. Hoppsan galoppsan vad blond jag blev.. På nåt vis så tänkte jag faktiskt  inte öppna min guldfärg som jag skulle färga efter blonderingen.. Var lite sugen på att bli blondin  igen ;)  Men så tänkte jag efter lite och kom fram till att det är finare att vara blond till sommaren ist :) Så nu sitter jag med guldfärgen i håret=) Alltså andra färgingen för dagen! 

Varför jag färgar mitt hår i två olika färger är bara för att guldtoningen tar inte bort min orginal färg, vilket är råttfärg.. Så därför måste jag blondera först  sen färga håret i en guldfärg. Ganska jobbigt!  Det är även första gången jag gör på ett sånt här sätt. Så vi får väl se hur reslutatet blir. Är faktiskt super nervös, tänk om mitt hår blir orange? haha.


 
Exakt  en sån här färg är det jag vill ha på mitt hår.. Svårt att få till det bara!

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0