En glad Madde!

Är så jäkla glad nu. Vet faktiskt inte varför. Kanske för att jag och pappa har varit och hadlat tillsammans, åkt runt lite överallt. Kul att umgås med den gubben med ibland med  liksom:D  Nu när vi kommit hem så packade jag upp alla matkassar och fyllde på kylskåpet regält. *Älskar när kylskåpet är proppfullt med en massa gott, och så ser det liksom inte lika "fattigt" ut längre ;) Har redan smällt i mig saft och  färskt bröd som vi köpt! Mums. Om ett tag så ska såklart jag kocka här hemma:D Det var jag som erbjöd mig! Känner för att laga lite mat nu.. Hmm, undra vad jag ska göra för gott till familjen? Tror jag är lite sugen på Gulasch och ris. :) Tror det blir det! Sen är det bara att hoppas att det blir gott och att familjen blir nöjd över vad jag gjort. 

Men innan jag börjar med matlagningen så ska jag åka ner på stan för att fixa ut en present till mormor. Sen ska jag köpa en guldfärg till mig som jag ska lägga i efter att jag har blonderat mitt hår.. Låter tokigt, men det är så sant! :S


Här har vi pappsen när vi var & käka korv med mos inne på coop i stockholm
förra veckan:)♥

Min blondering och mitt goda fika!


Jag & Pappa köpte en ny "klädehängare" till mamma. Till och med jag blir
 mer motiverad till att hänga tvätt nu, den är mycket snyggare än dom vanliga fula och så mycket
 bättre kvalite motför dom vi haft!


  


kommentarer
Postat av: hanna

snygg klähängare, ska du färga om ditt hår? ses på fredag :)

2009-03-26 @ 15:15:01
Postat av: Anonym

hejsan, Mm det tycker jag med, men visst skulle ni duka på fredag tills farmors fest, vi ses på lördag

2009-03-26 @ 15:37:20

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0