Partajbilder ifrån Stockholmstrippen!

Måndag
En jätte god middag fick man första kvällen hos Amanda & mårten.

Efter det så blev det mys med Amanda. Vin och kex med en massa gott på, samt goda vindruvor.
 

Sen råka vi bli lite rund om fötterna :) Vi råka öppna en liter vin till.

Onsdagens utgång
Har endast två bilder därifån.




Lördagens utgång.

Började kvällen hemma hos Thilda och sen drog jag mig vidare för att träffa Maysan.



Kärlek! Jag och MaysanBaysan ;)

Maya & Oscar =)

Två brudar..

vi < 3



Har flera bilder med. Menorkar inte ladda upp alla :) Bilder på shoppingen får komma in i ett senare inlägg!

// Madeleine

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0