Biege blond!

Nu har precis pratat med mormor i telefon. Och vi ska inte göra ärenden förs på eftermiddagen.. Jag började fundera på vad jag skulle göra till dess..   Och då kom jag på den briljanta iden att färga mitt stackars hår. Jag är just nu är mitt hår mega blond, näst intill vitt, vilket jag hatar! Skit fult på mig iaf. Man kan ju undra vad jag tänkte med för nåt års sedan då jag var helt vithårig? (en cell som var trasig kanske?) Nej nu ska jag bli beige blond igen, jag känner mig redan överlycklig över att snart få tillbaka den färgen! :D Så strax ska jag hoppa på min hoj och dra mig iväg till kvantum och köpa den beige blonda färgen.So0o wish me good luck!

 Den ser lite ljus ut på bilden, men blir på mig mörkare!  

kommentarer
Postat av: hanna

hejsan!! Men vad fin din blogg vart sån här fin blogg har jag aldrig sett

2009-05-05 @ 13:59:02
URL: http://hannabalazsi.blogg.se/
Postat av: hanna

hejsan!! Men vad fin bloggen vart sån här fin blogg har jag aldrig sett

2009-05-05 @ 14:00:09
URL: http://hannabalazsi.blogg.se/
Postat av: hanna

ja , det gör jag :D

2009-05-05 @ 15:55:57

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0